Kevään seurakilpailut, E-luvat ja seurakipan käyttöönotto

1.4.2015

Päivitys: Koulukisat 19.4 järjestetään harjoituskisojen statuksella, ei 1-tasolla.

Hei taas kaikki kilpailijat ja kilpailijoiden vanhemmat!

Kisakauden starttaillessa kevään viimeisiä harjoituskisoja puuhataan seurakisojen (1-taso) statuksella. Tarkoituksena on antaa jäsenille mahdollisuus esimerkiksi puuttuvien kvaalien suorittamiseen. Kilpailut järjestetään näillä näkymin 19.4 (koulu) ja 17.5 (este).

Seurakisaan ilmoittautumista varten tarvitset ilmaisen E-luvan, jonka voit tilata itsenäisesti osoitteesta https://lisenssi.sportti.fi/index.php?lid=16087. Seuran sivuilta löytyy yksityiskohtaiset ohjeet tilauksen tekemiseen.

Samalla Hämeen Ratsastajat siirtyy käyttämään Ratsastajainliiton Kipa-palvelua kilpailuilmoittautumisten vastaanottamiseen. Voit ilmoittautua seurakilpailuun Kipassa sen jälkeen kun olet tilannut E-lupasi.

Jotta kenenkään kilpailut eivät jäisi väliin lupa- tai ilmoittautumisasioiden takia, Hämeen Ratsastajat järjestää yhteistuokiot E-lupien tilaamiseen ja kilpailuilmoittautumisten tekoon Aulangon Ratsastuskoulun valkoisessa talossa (Olotila) seuraavasti:

- la 4.4 klo. 11-12.30 E-lupien tilaus.
- la 11.4 klo. 11-12:30 E-lupien tilaus, ilmoittautuminen 19.4 koulukisoihin.
- la 9.5 klo. 11.12:30 E-lupien tilaus, ilmoittautuminen 17.5 estekisoihin.

E-luvan tilausta varten jäsenmaksusi on oltava maksettu. Lisäksi tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen, johon sinulla on pääsy. Ota mukaan myös jäsennumerosi, minkä löydät jäsenkortistasi tai Hippos-lehden osoitekentästä.

Intoa & menestystä kilpailukauteen :)