Hevoskerhon ohjaajien jatkokurssi 22.11

Tilaisuuden järjestäjät: Hämeen Ratsastajat ry
Aika: Lauantai 26.11.2016 10-18
Kouluttaja: Karoliina Laari

Hevoskerhon ohjaajien jatkokurssi on tarkoitettu sekä nuorille että aikuisille hevoskerhon ohjaajille ja seurojen nuorisovastaaville. Pääsyvaatimuksina on hevoskerhonohjaajan peruskurssin suorittaminen sekä vähintään vuoden kerhonohjaajakokemus.

Kurssin teemoina ovat arvokas kasvatus, käytännönharjoitukset hevoskerhossa sekä oman materiaalin tuottaminen. Kurssilta saat myös lisää ideoita kerhotoiminnan järjestämiseen. Kurssilla tehdään myös ohjausharjoituksia käytännössä. Kurssin suorittaneet saavat todistuksen ja voivat vastaanottaa tämän jälkeen myös Hoito 1-merkin suorituksia. Kurssihintaan kuuluu materiaalipaketti, johon kuuluvat merkkisuoritusvihot sekä hevoskerhonohjaajan t-paita. Kurssilaisille lähetetään viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen sähköpostitse ennakkotehtävä, joka tulisi tehdä ennen kurssin alkua.

Kurssille otetaan mukaan korkeintaan 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssi järjestetään, jos kurssilaisia on vähintään 8.

Kurssin hinta on 60 €, joka sisältää opetuksen, kurssimateriaalin, lounaan ja välipalan. Mukaan kurssille tulee ottaa sään mukaiset, käytännönharjoituksiin sopivat vaatteet, muistiinpanovälineet sekä oma tietokone, älypuhelin tai tabletti.

Sitovat ilmoittautumiset Hämeen Ratsastajat ry:n Karoliina Laarille 12.11.2016 mennessä sähköpostiosoitteeseen karo.laari@gmail.com. Ilmoittautumisen yhteydessä on mainittava osallistujan nimi, seura, ikä, t-paidan koko (S-XXL) ja mahdollinen erityisruokavalio sekä ruoka-aineallergiat. Mainitse myös, jos haluat kurssimateriaalit ruotsinkielisinä.

Vahvistamme osallistumisen sähköpostilla, jonka mukana saat myös kurssimaksun maksamisohjeet seuran tilille. Maksun tulee näkyä tilillä viimeistään 15.11.2016.

Jos osallistuminen perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilman lääkärintodistusta, osallistumismaksua ei palauteta/se peritään.

Tiedustelut: Hämeen Ratsastajien nuorisovastaava Karoliina Laarilta, p. 0503413003/karo.laari@gmail.com.

TERVETULOA KOULUTTAUTUMAAN! J