Sanna Kavén-Alanko

Olen vanhin tallin miljoonasta Sannasta, aito tätiratsastaja siis. Aloitinkin ratsastuksen jo viime vuosituhannella Alaspään tallilla ja ehdin siirtyä Alhaisten tallille sekä pitää jopa vuosien tauonkin ratsastuksessa ennen kuin vuosituhat edes vaihtui. Aulangolla olen käynyt heinäkuusta 2001 – eli jo ennen kuin edes Salla sinne tuli. Minut tunnetaan ehkä parhaiten ”Heidin äitinä”, sillä hevoset ja Aulanko ovat olleet yhteinen harrastuksemme / elämäntapamme jo yli 18 vuotta.

Minulla on Aulangolla ollut vuosien saatossa kolme hevosta; Oldenburg-ruuna Dani (Dakado), KWPN-ruuna Rasmu (Remos S) ja viimeisimpänä maailman ihanin ja persoonallisin FWB-ruuna Jaska (MSK Full of Joy).

Jaska muutti Heidin kanssa viime syksynä Norjaan, joten tällä hetkellä minulla ei ole omaa hevosta, mutta voit nähdä minut touhuamassa Leenan ihanan Santun kanssa alatallissa. Toinen varma paikka, mistä minut voi bongata, on kentältä tai maneesista talikonvarresta kakkoja keräämästä.

Olen 2000-luvun alkupuolella ollut yhden kauden jäsenenä HämR:n hallituksessa, mutta tällä hetkellä toimin hallituksen ulkopuolisena toimihenkilönä, eli jäsensihteerinä nyt toista kautta. Tartu rohkeasti hihasta, jos on jotain kysymistä jäsenyyksistä, kilpailuluvista tai vastaavasta – tai itse asiassa mistä vaan! Minua on helppo lähestyä.

Hevosentäyteistä kevättä ja kesää toivottaen

Sanna Kavén-Alanko