Jäsenyyteen liittyvät asiat

Ota jäsenyys- ja lupa-asioissa yhteyttä ensisijaisesti jäsensihteeri Sanna Kavén-Alankoon, sähköposti hamr.jasensihteeri@gmail.com.

Hämeen Ratsastajat ry
Y-tunnus: 0217907-5

Sähköposti                       puhelin
hamr.hallitus@gmail.com  040-704 5225 (ensisijaisesti viestit/whatsapp ja lähinnä kisapäivinä)

Käyntiosoite

Hallituksen sähköposti: hamr.hallitus@gmail.com

Jäsensihteeri:

Sanna Kavén-Alanko  (jäsenyys ja lupa-asiat):  hamr.jasensihteeri@gmail.com

Palaute, ideat ja ehdotukset ovat aina seuralle tervetulleita. Tule juttelemaan kanssamme tallilla tai ota yhteyttä sähköpostin välityksellä. Seuralla on toiminnassa myös useita Whatsapp-ryhmiä mm. talkoisiin, juniori- ja kisatoimintatiedottamiseen liittyen, joihin kaikki ovat halutessaan tervetulleita. Lähetä pyyntö liittymisestä sekä puhelinnumerosi hallituksen sähköpostiin, niin lisäämme sinut mukaan. Hämeen Ratsastajien tietosuojaohjeistus (GDPR) on nähtävissä seuran nettisivuilla www.hameenratsastajat.sporttisaitti.com .

Seuralla on myös kännykkä (040-704 5225), johon voi laittaa viestiä mieltä askarruttavissa kysymyksissä, vastaamme viesteihin pääsäntöisesti viikon kuluessa. Kilpailupäivinä puhelin toimii kilpailukanslian numerona. Toiminnan vuosikelloa päivitetään säännöllisesti. Sen löydät tallin ilmoitustaululta sekä seuran nettisivuilta.

Sijainti kartalla