Kilpailutoiminta

Kilpailut

Olemme järjestäneet perinteisesti kesällä kenttäkilpailut Ypäjän Hevosopistolla ja syksyllä seuranmestaruuskilpailut koulu- ja esteratsastuksessa Aulangolla. Viime vuosina olemme järjestäneet alkusyksystä myös harjoituskenttäkilpailuita Aulangolla yhteistyössä ratsastuskoulun kanssa.

Tänä vuonna Hämeen Ratsastajat järjestää yhteistyössä  Ypäjän Ratsastajien kanssa Ratsastuskouluoppilaiden valtakunnalliset mestaruuskilpailut Hevosopistolla Ypäjällä. Kilpailun ajankohta on 28.6-30.6. 2024. Lisää tietoa "tuntsareiden" omilta sivuilta kevään aikana!

Seuran järjestämät kilpailut löydät Ratsastajainliiton Kipa-kilpailupalvelusta ja seuran tapahtumakalenterista. Lisäksi kilpailuista tiedotetaan hyvissä ajoin kaikissa seuran tiedotuskanavissa: Facebookissa, instagramissa, jäsenkirjeessä ja Aulangon tallin ilmoitustaululla.

Kilpailu- ja valmennustuki

Vuonna 2024 kilpailu- ja valmennustuet uudistuvat jonkun verran ja niistä tiedotetaan vuoden edetessä. Korvauskriteerit löydät myöhemmin kilpailuavustukset sivulta.

Vapaaehtoistyö

Kaikki seuran kilpailut ja tapahtumat järjestetään vapaaehtoistyönä ja seura tarvitseekin järjestämiseen reippaita talkoolaisia. Ilmoittaudu mukaan yksittäisten tapahtumien ja kilpailuiden järjestämiseen tallin seinällä olevaan listaan, ilmoittautumalla mukaan HämR talkooryhmä whatsappiin tai vetämällä hihasta jotain hallituksen jäsentä tallilla. Myös laittamalla viestiä hamr.hallitus@gmail.com saat yhteyden meihin!

Olemme järjestäneet vuosittain kenttäkilpailut Ypäjällä vuodesta 2010 lähtien.