Tommi Avelin

Tommi moi, monelle tallilta tuttu.Toimin seuran puheenjohtajana toista kautta ja hallituksessa ollut jokusen vuoden ennen tätä pestiä. Olen mukana myös SRL Hämeen hallituksessa.

Ratsastuksen aloitin parikymppisenä 90-luvun alkupuolella,Taappolan Ratsutallilla Turengissa ja kuuluin silloin Kanta-Hämeen Ratsastajiin. Tästä porukasta ja menosta  jäi hyvät muistot silloin. Laji jäi parksi vuosikymmeneksi, kunnes silloinen Personal Trainer sai houkuteltua Aulangolle kokeilemaan ratsastusta uudestaan ja jokusen vuoden päästä lupauduin HämRin seuratoimintaan mukaan. Koskaan ei ole ollut kilpailuviettiä mutta seuratoiminta on mukavaa puuhaa hyvällä porukalla. Harrastan lisäksi monta muuta asiaa ja toiveena olisi lisää tunteja vuorokauteen.

Instagramista minut löytää @aveavelin